17:29
Підвищення кваліфікації бібліотечних працівників району

27.11.2014 року на базі Ізяславської ЦРБ проведено семінар-тренінг на тему «Маркетинг і реклама бібліотеки». Спеціалісти ЦРБ, РДБ провели чергове навчання сільських бібліотекарів району, яке пройшло у творчому діалозі.

На семінарі обговорювались такі питання:

1.    В своїй доповіді на тему «Маркетинг і реклама в діяльності сільських бібліотек» провідний методист Т.А. Хом’як розповіла що таке «Бібліотечний маркетинг і реклама» - найтіснішим чином пов’язаний з інноваційною діяльністю бібліотеки, оскільки включає вивчення потреб в інноваціях, розробку інноваційної стратегії, організацію просування інновацій  на ринок бібліотечних послуг.

2.    Заступник директора по роботі з дітьми О.А. Соловей провела консультацію на тему «Стратегія планування роботи публічних бібліотек на 2015 рік». Річний план роботи публічних бібліотек – основний та обов’язковий документ для всіх бібліотек. Що до річного плану роботи бібліотек доцільно включити лише основні тобто головні напрямки діяльності. Які є загальними для всіх бібліотек. Які потребують координації та кооперації їх діяльності. 
І що потрібно відобразити в планах роботи на наступний 2015 рік.

По цьому питанню доповнила провідний методист ЦРБ Хом’як розповіла про структуру річного плану і що необхідно планувати на наступний 2015 рік.
3.    Наступним був показовий захід «Бібліотека – база майстер – класу», його провела заввідділом обслуговування 5 – 9 кл. Ізяславської РДБ – Тітарчук А.В., яка розповіла і показала які потрібно організовувати і проводити різні заходи в бібліотеках на місцях, які мають бути форми і методи залучення читачів – дітей до читання в бібліотеці.

4.    В своїй консультації на тему «Реклама інформування користувачів про інформаційні ресурси бібліотеки, її послуги та заходи» розповіла провідний методист Т.А. Хом’як про рекламу у бібліотеці, як справу про яку довгий час всерйоз не говорили. А в практиці роботи популярністю мало слово пропаганда. Ніхто не міг уявити, що така установа як бібліотека намагатиметься впроваджувати у свою діяльність елементи реклами. Бібліотечна реклама – а це реклама за допомогою книжкових виставок та поличок, віртуальні книжкові виставки, віконна реклама, реклама бібліотеки в соціальних мережах, реклама за допомогою веб – сайту, реклама на місцевому радіо, у місцевій пресі. Все це повинно пригорнути увагу громади до послуг бібліотеки та її інтелектуальної продукції.
5.    Далі в програмі семінару професійне досьє «Рекламні інформаційно – бібліотечні ресурси Інтернет» - розповіла бібліограф Каваценко І.Є., які інновації в роботі бібліотеки за допомогою Інтернету.

6.    Провідний бібліотекар ЦРБ – Лісовик Т.А. провела консультацію на тему «Сучасні технології залучення молоді до читання».

7.    Бібліотекар ЦРБ Соловей К.І. розповіла про роботу з вимушено – переселеними особами (ВПО), останнім часом пріоритетним напрямком роботи бібліотек є допомога переселенцям зі східних областей України. Познайомила учасників семінару із послугами, які може надати користувачам бібліотека, розповіла про можливості сучасної бібліотеки: безкоштовний Інтернет, Skype.

8.    Питання для обговорення «Поділимось досвідом» - пройшло цікаво і змістовно. Тут спеціалісти ЦРБ, РДБ спілкувалися з бібліотечними працівниками сільських бібліотек у формі діалогу, був обмін досвідом, були запитання і відповіді, обговорення. 

 

 

Переглядів: 471 | Додав: Arrow